Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij FEBO Galileiplantsoen. Meer weten? Ontdek meer
Claudia
17 jun 2026 om 20:25
Ik belde naar de zaak omdat er 2 dingen uit mijn bestelling miste, zeggen ze aan de telefoon gewoon ‘nee hoor, dat heeft u gewoon gehad, hebben we in het zakje gedaan’. Ik bel toch niet voor niets.
Trude
14 jun 2026 om 19:13
De deksel van de milkshake was eraf, en daardoor was de inhoud in de tas en over de frieten heengekomen. Een kliederboel!
Maria
5 jun 2026 om 7:59
Vega burger was echt vies
En bezorgen duurde 1.5 uur
Chayenna
22 mei 2026 om 11:12
Nooit aangekomen
Hans
8 mei 2026 om 10:59
is altijd goed en warm
Mark
7 mei 2026 om 15:15
echt goed
Ollie-
30 apr 2026 om 20:30
ik kreeg mijn eten 10 min later dan verwacht
Nathanael
28 apr 2026 om 19:50
Eten besteld, bestelling niet aangekomen. Hoe de fuck kunnen jullie in zee gaan met ketens die niet telefoniscch te bereiken zijn . Als ik febo zelf bel zeggen ze ik moet bij Thuisbezorgd wezen en word er in mn oor opgehang
Barry
28 apr 2026 om 15:09
eten was goed. bezorger was minder, sprak geen nederlands/bijna geen engels. was ook niet representatief gekleed.