Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij FEBO Galileiplantsoen. Meer weten? Ontdek meer
anoniem
23 apr 2024 om 16:43
Never ready on time to pick up . Always the same story - no delivery time mentioned which is absolutely not true since it’s written in Bold letter on the order . Since it’s a neighborhood , I would expect the seller to be more friendly.
Sylvia Millenaar
10 feb 2024 om 9:58
Zouteloos. Satevlees en saus
hc verschut-verhoogd
29 dec 2023 om 15:44
ik had 2 sate kroketten besteld maar het waren vleesndus dat was een teleurstelling
gonne boeters
7 dec 2023 om 21:48
Waar is die heerlijke bamihap gebleven. Er is niets meer van over; het leek behangplak wat ik zat te eten. Frites waren lauw.
Marion van Vliet
21 nov 2023 om 19:56
De milkshake lag tegen het "warme"eten aan dit was dus al aardig afgekoeld. Wordt steeds slechter helaas
Janny Voorn
6 nov 2023 om 19:19
Berehap was waardeloos, oude droge gehaktbal in stukken en zooitje half aangebrande uien er bovenop gesmakt. Zonde van mijn geld.
Hans Grave
1 nov 2023 om 22:04
Het ijs was heel goed
Jacqueline Hol
31 okt 2023 om 20:04
Helaas ontvingen we niet de juiste bestelling. Ik heb hierover gebeld met FEBO galileiplantsoen in Amsterdam en er werd beweerd dat ik LOOG en wel het juiste had ontvangen. Zo ga je niet met klanten om!! Ze hadden het geleverde retour kunnen krijgen
Joseph
30 okt 2023 om 20:59
Het eten was helemaal niet goed verpakt, satésaus over de hele bestelling, tas helemaal kapot en het eten allemaal hartstikke koud en slap. De bezorger had om de boel te redden nog een eigen plastic tasje eromheen gedaan. Heel teleurstellend.
erwin
16 okt 2023 om 15:15
klote had betaald voor kaas op de burger was koud in de prullenbak de
erwin
12 okt 2023 om 17:44
eten koud, en wanneer gaat febo duurzaam worden wel betalen voor sup maar geen andere verpakking en ook service kosten betallen die in de zakken verdwijnt van thuis bezorgd bij uber zijb die kosten niet